Aktivace licence Line4u PREMIUM se slevovým kódem
návod
1) Na našich stránkách
www.line4u.cz klikněte na položku
„menu“. V případě, že používáte monitor s menším rozlišením, uvidíte místo položky menu pouze
symbol menu (tři čárky). Po kliknutí na menu zvolte položku
„Objednat Line4u PREMIUM“.
2) Zvolte volbu „Licence Line4U“ a následně (níže) zvolte požadovanou délku licence (zvolte plnou cenu licence, Vaše sleva se uplatní v pozdějších krocích objednávky). Poté klikněte na tlačítko pokračovat.
3) V tomto kroku zvolte kliknutím volbu „přihlásit se“ (v případě, že jste již registraci provedli, tzn., že jste v minulosti zkoušeli demo, nebo měli platnou licenci) nebo volbu „vytvořit účet“.
4) V případě, že jste zvolili volbu „přihlásit se“, tak překontrolujte své údaje, v případě zvolení „vytvořit účet“ vyplňte své registrační údaje. Poté klikněte na volbu „pokračovat“.
5) Nyní zvolíte způsob platby: kreditní kartou on-line (platba okamžitě) nebo platbu bankovním převodem (připsání na účet 1 až 5 dnů po úhradě).
6) Po volbě platby zadáte do kolonky s názvem „zde zadejte svůj slevový kód“ Váš kód (doporučujeme překopírovat pro předejití překlepům) a zvolíte variantu „ověřit kód“. Cena se ihned sníží na cenu po slevě. Následně zvolte volbu „pokračovat“.
7) Nyní se Vám objeví rekapitulace Vaší objednávky. Zaklikněte souhlas s našimi obchodními podmínkami a dokončete objednávku kliknutím na volbu „dokončit objednávku“. V případě volby „platba bankovním převodem“ vám obratem dojdou platební údaje na Váš e-mail. V případě zvolení platby „kreditní kartou on-line“ budete ihned přesměrováni do platební brány.
Vaše licence je platná okamžitě po připsání platby na náš účet. Při platbě kartou se jedná řádově o minuty, při platbě převodem se jedná řádově o 1 – 5 pracovních dní.
Tipy a rady
Jak zkopírovat (kód apod.) text do pole?
Překopírování lze provést po označení kódu dvoustiskem ctrl + C a následém vložení do správného pole na našich stránkách opět dvoustiskem ctrl + V.
Jste přesvědčeni, že Váš kód má fungovat, ale hlásí se jako neplatný?
Pak doporučujeme kód do pole zkopírovat – předejdete tak případným překlepům. Při kopírování si dejte prosím pozor, abyste před nebo za kód nepřidali mezeru.
Nedaří se něco, jak by mělo?
Zkuste se podívat na naše řešení případných potíží do sekce „Co mám dělat, když…“ (zde) a rovněž do sekce „Odpovědi na nejčastější otázky“ (zde).
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte naši zákaznickou podporu!
Primární podpora: info@line4u.cz
Sekundární podpora: 777 057 333