Odpovědi na nejběžnější otázky

V této sekci naleznete odpovědi na nejběžnější otázky

<<< zpět na hlavní stranu rádce

1)      Chci licenci za co nejlepší cenu. Kde najdu akční nabídky?

Odpověď: Nejlepší je sledovat naše akční nabídky včetně našeho e-shopu na Facebooku. Zde tu a tam narazíte na nabídku, kterou nelze odmítnout :) .

2)      Mám licenci u konkurence a chtěl bych začít používat LIne4u PREMIUM. Máte nějakou akci pro ty, kteří mají licenci u jiné výukové platformy?

Odpověď: Samozřejmě máme, nechceme, abyste platili 2x za stejný typ služby. Více informací o této akci naleznete zde.

3)      Moje licence Line4u PREMIUM je stále aktivní a nyní bych si jí rád prodloužil. Je to možné?

Odpověď: Ano, je to možné, každé prodloužení se vždy automaticky přičte k celkové délce zbývající licence, takže o nic nepřijdete.

4)      Můžou moji licenci používat ostatní členové mé rodiny či kamarád?

Odpověď: Je to možné, ale nedoporučujeme to. Systém se totiž přizpůsobuje jednomu uživateli, který si ukládá vybraná slovíčka, poustupuje systémem vlastním tempem, systém si pamatuje, kde skončil, poradí kde pokračovat, rovněž má každý uživatel vlastní studijní plán… Je zde zkrátka spousta funkcí, které při používání více osobami ztrácí smysl…. Takže, záleží jen Vás :).

5)      Objednal jsem si licenci LIne4u PREMIUM u Vás (ne u zprostředkovatele prodeje), kdy budu mít aktivní licenci?

Odpověď: V momentě, kdy se připíšou Vaše prostředky na náš účet. Systém, je plně automatizován, takže to bude opravdu okamžitě.

6)      Objednal jsem si licenci Line4u PREMIUM u zprostředkovatele prodeje, kdy budu mít licenci aktivní?

Odpověď: Jelikož jste si objednali licenci u zprostředkovatele, tak je potřeba se obrátit s tímto dotazem přímo na něj. Do momentu, než si voucher samotný u nás aktivujete, tak jste klientem zprostředkovatele. Našim klientem se stáváte až ve chvíli aktivace voucheru. Pokud si voucher zavčas neaktivujete a jeho platnost skončí, nebude bohužel možné voucher refundovat. Proto doporučujeme voucher aktivovat co nejdříve, ideálně ihned po jeho obdržení.

7)      Získal jsem certifikát po úspěšném absolvování certifikačního testu. Kde ho najdu?

Opověď: Jednoduše se přihlaste na svůj studijní profil a poté klikněte na své jméno v horní liště. Poté se Vám ukáže stránka, v jejichž spodní části naleznete sekci „Získané certifikáty“. 

8)      Kam se mám obrátit v případě dotazu či potíží?

Odpověď: Nejlepší je obrátit se přímo na naši e-mailovou podporu na e-mail info@line4u.cz. Další variantou je rovněž telefonní linka na čísle 777 057 333, preferujeme však komunikaci e-mailem.  

9)      Jak mohu zkopírovat text a pak jej vložit do jiného pole (třeba kód dárkového poukazu)?

Odpověď: Překopírování lze provést po označení kódu dvoustiskem ctrl + C a následném vložení do daného pole na našich stránkách opět dvoustiskem ctrl +V.  

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte naši zákaznickou podporu!

Primární podpora: info@line4u.cz

Sekundární podpora: 777 057 333

<<< zpět na hlavní stranu rádce


Nezapomeňte se podívat
na další součásti systému Line4You